n18h06i93 :)

nikmat yang ada tak kan terasa selagi ianya tak hilang dari depan mata

Thursday 6 December 2012

Aku ignorant.

Salam alaik..
eheh..

hidup nii memang cobaan banyak
tak percaya??
omaigod!
*sila baca: Ya Allah!*

kadang-kadang, rasa macam
ehhh! diorang perasankan aku ke tak ni
bila?
bilamana anda di tengahh sekelompokk manusia
tapi dilayan bak roh tak bernyawa
eheh..
selalu je, ok
xpayahh pelik sangat lahh

dan dah banyak perasan..
sama ada dalam sedar mahupun pengsan!
oh, dia ni benci kat aku..
wak, kalau betul pun benci kat saya, jangan lahh tunjuk sampai macam tuhh sekali..
saya pun ada hati perasaan jugak tau.

puncanya, mungkin sebab diri ni masih kebudak-budakkan yang entah bila nak meningkat dewasa
betulkah begitu??

dan, bila diperah otak bak memerah santan memikir,
ohhh..
baru ku tahu..
khilaff diri sendiri

kepada yang pernah sekelas, sebilik mahupun berada seketika bersama saya,
ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki dipinta sebab saya tahu, anda semua PASTI pernah terasa hati ngan saya
kan kan kan??
ANGGUK JELA! ( muka bekeng )

saya cuba nak jadi lebihh baikk..
doakan dan bantulah saya
:P

kuruss+flawless face+comel+ramping nyerr aku duluu!!!
( masuk lemari tutup sendiri )


ss: dalam hati ni,
deguen deguen!

No comments:

Post a Comment