n18h06i93 :)

nikmat yang ada tak kan terasa selagi ianya tak hilang dari depan mata

Wednesday 3 October 2012

special untuk kau :)

Bismillah..
Assalamualaikum!
kabare??
waras harapnya..

saya agak, dah bersarang lelabah ya blog nih..
sebulan sekali jek update post..
ya..ya
dan maaf..
untuk post ni, terpaksa beraku kau..
sebab SAYA tak biasa nak berSAYA AWAk ngan beradik sendiri..
muahaha!

seriusly takda mood nak menulis yaa..
tapi, untuk kau, aku kuatkan jugak hati nih mencipta mood buat post baru, wahai Mudzfirah..
sebab, aku tahu yang kau ikut update hidup aku melalui sini
( masuk lemari, tutup sendiri ) :P


hasil kreatif aku..tlg lah jangan mata duitan sgt :P

and, maaf sekali lagi mudzy ku sayum
post kali ni xleh panjang..
i need to go to bed bebeh..
kuiz menanti hari esok..
tapi, aku janji aku sambung post lain hari lain waktu lain
INSYALLAH!

dan ni adik baru kita..
namanya, Wan Muhammad Fathi bin Wan Ismail..
nick nya, E!
( mcm mc E lahh pulak heh )
ada kisah lawak ngan nama dia..
pun kita cerita kali lain yah!
:P


budak tgh tdo..baru umo 3,4 hari kot


oh! jangan terguda ngan I~
(lepas cukur segala rambut, kening, bulu ghoma)
2minggu lah kot masa ni

si budak lahirnya pukul 12.40 tgh hari, 04 September 2012 bersamaan berapa Syawal tahh..tak ingat..
harap semua doa si budak ni jadi anak soleh, berjaya dunia akhirat, tak menyeleweng dari kebenaran :)

selamat tido!
salam alaik

nota kaki:
Jangan sedih bila berjauhan
Kita bertemu kerana ALLAH..
kita berpisah, untuk sementara, pun kerana ALLAH..
aral melintang, INSYALLAH kita jumpa kat sorga sana..
:)

6 comments:

  1. Replies
    1. op kos lahh comey..po kak yo nihh lah
      muahahahahaha!

      Delete
  2. err..budop tgh tido 2, umur ye time 2, setau teman la, sebagai bidan terjun x jadi, x sampai lg SEhari. Wallahua'lam. Kehkehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. manalah ku tahu derr..ku tidak berada di rumah di masa itu derr

      Delete